25.10.2013

Feeling sick.

Heipat täältä niiskutuksen ja aivastusten keskeltä!

Viikko sitten mulla alkoi vähän olemaan flunssan oireita ja eiliseen asti sinnittelin töissä. Tänään oli pakko soittaa saikkua, kun makasin raatona sängynpohjalla.
Arvasin kyllä, että nappaan itselleni nopeasti jonkun taudin tuolta. Tuo mun työympäristö nyt sattuu olemaan sellainen, että pöpöjä on ja paljon. Saisinpa vaan tämän typerän räkätaudin nyt viikonlopun aikana päihitettyä, niin jaksaisi taas ensi viikolla paremmalla tarmolla.
Tämä päivä on siis mennyt ihan loikoillessa, sallittakoon se nyt. Nukuin jopa 2,5h päikkärit!

 
kuva

Viime viikkoina tää blogi on kyllä jäänyt niin paitsiolle, ettei tosikaan. Ihan harmittaa. Pitäisi varmaan alkaa viikonloppuisin ajastelee postauksia viikolle, että edes jotain ilmestyisi esille. Mulla on kuitenkin iso lista aiheista mistä pitäisi kirjoittaa ja kasa kuvia odottamassa julkaisua. Blogin pitäminen on todella kivaa ajanvietettä myös tällä ruohojuuritasolla ja minne muuallekkaan mä voisin iskeä mun kynsikuvia! :)

Duunin aloituksen jälkeen muutenkin sosiaalinen elämä on ihan kuollut. En oo kahteen viikkoon kerennyt näkemään ystäviä ollenkaan ja on jo kova ikävä! Haluaisin myös kovasti aloittaa pari uutta harrastustakin, mutta en tiedä miten saan ne ujutettua aikatauluun, kun työajat on epäsäännölliset. No, toivottavasti vain tämä alku on hankala, ennen kuin tilanteen saa normalisoitua. Ja kyllä duuni on edelleen kiva, vaikka vähän vingunkin ^__^

Valivali ja sitä rataa. Nyt menen lämmittämään itselleni kupin glögiä ja lopetan valituksen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!